A dohányzásról való leszokás félelem jelent meg

a dohányzásról való leszokás félelem jelent meg

Egy videó, amely segít leszokni a dohányzásról

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan a dohányzásról való leszokás félelem jelent meg stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

Copyright © 2016 Dohányzás leszokást támogató ambulancia

Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának!

a dohányzásról való leszokás félelem jelent meg

Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat.

  • Dohányzás nélkül
  • Szívbetegségekhez vezet.
  • A dohányzásról való leszokás valószínűsége - kockabistro.hu

Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után!

Leszokást segítő készítmények

Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit!

Röviden összefoglalva:

Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona!

a dohányzásról való leszokás félelem jelent meg

Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat!

a dohányzásról való leszokás félelem jelent meg

Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás. Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival.

a dohányzásról való leszokás félelem jelent meg

Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát!

  1. Egy hónapig szédülve hagyta abba a dohányzást
  2. Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | kockabistro.hu
  3. Lányok, akik leszoktak a dohányzásról
  4. Félelmek és szorongások a leszokás következményeitől "Nincs elég akaraterőm.

Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

Fontos információk