Napon könnyebb leszokni a dohányzásról. Néhány további egészségi előny:

napon könnyebb leszokni a dohányzásról

Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket?

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami napon könnyebb leszokni a dohányzásról az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

napon könnyebb leszokni a dohányzásról a dohányzás kódolása a Kamenogorszki szájban

Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is.

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál!

napon könnyebb leszokni a dohányzásról ha egy terhes nő dohányzik, abbahagyhatom

Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit!

napon könnyebb leszokni a dohányzásról hagyja ki a dohányzás nyomását a fejben

Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól.

napon könnyebb leszokni a dohányzásról Alain Carr A dohányzás abbahagyásának egyszerű módja

Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat.

Ez történik a szervezetünkkel, ha letesszük a cigit

Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek.

napon könnyebb leszokni a dohányzásról fáj, amikor leszokik a dohányzásról

Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

napon könnyebb leszokni a dohányzásról mit érez, amikor leszokik a dohányzásról

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát!

Ezek közül vannak olyanok, amelyek szinte már azonnal megtapasztalhatók, mások hosszabb idő után válnak észrevehetővé. A kedvező hatások egy része az egészséggel kapcsolatosak.

Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát!

Mennyivel könnyebb leszokni a dohányzásról

Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

Fontos információk