Nem tudom leszokni a dohányzásról, mit tegyek

Nem tudom leszokni a dohányzásról, mit tegyek

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat.

Éppen ezért nagyon fontos, hogy mindent tegyen meg azért, hogy ne gyújtson rá a cigarettára, de még egy slukkot se szívjon el. Előfordul azonban, hogy megbotlik, és mégis elszív egy cigarettát. Nem jó, de nem történt tragédia. A lényeg az, hogy ha már megtörtént, akkor azt a cigarettát ne kövesse második.

Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel. A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

hagyja abba a dohányzást, hogy nem javul meddig lehet leszokni a dohányzásról

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást.

Mi a valódi dohányzásról leszokás módszere?

A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket.

Egy videó, amely segít leszokni a dohányzásról

Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját! Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá!

zippo leszokott a dohányzásról leszokni akar a fogyni

Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog.

A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet.

  • A dohányzás abbahagyta a nehéz légzést
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek. Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Miért gondolom, hogy most sikerülni fog? Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától?

leszokni dohányozni lett rossz Szent, aki segíti a leszokást

Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, Nem tudom leszokni a dohányzásról a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról online ingyenes videó leszokott a dohányzásról, és fájt a szívem

Ilyenek lehetnek például Nem tudom leszokni a dohányzásról reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat.

Köszi, nem dohányzom! Így tettem le a cigit Nem tudom abbahagyni a dohányzást, mit tegyek. Végleg letennéd a cigarettát?

Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról. Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl.

első érzések a dohányzásról való leszokáskor feleség megcsalt, abbahagytam a dohányzást

Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.

  • A Rhodiola rosea leszokott a dohányzásról
  • Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | kockabistro.hu

Fontos információk