Hogyan lehet leszokni a dohányzásról, hogy ne hízzon. A 3. nap dohányzás nélkül! vegye le és hagyja abba a dohányzást, mi fog történni

hogyan lehet leszokni a dohányzásról, hogy ne hízzon

Leszoktam a dohányzásról, meg fogok hízni? Bizonyára nagyon sok dohányos határozta már el ezzel a szlogennel a fejében, hogy leszokik a cigarettáról.

miért indulnak újra a leszokók leszokni a dohányzásról nő fórum

Nem kevesen viszont félnek abbahagyni a dohányzást, mert rettegnek attól, hogy meghíznak utána. Mint példánk és a statisztikai népi köpködők a dohányzáshoz többsége is mutatja, különösen a nők rettennek meg a biztos hízás gondolatától a cigarettáról való leszokást követően.

Pedig a leszokás lehetséges súlygyarapodás nélkül is — csak egy kicsit oda kell figyelni rá. De minthogy a leszokás nyomán ezt a kalóriamennyiséget nem égetik el, a szervezet visszanyeri régi állapotát.

hagyja abba az ivás és a dohányzás következményeit leszokni a dohányzásról 16. nap

Ehhez a mérsékelt súlygyarapodáshoz azonban rendszerint hozzáadódnak további kilók, mert a volt dohányos rendszerint többet eszik a cigaretta elhagyása okozta hiányérzet kompenzálására. Mi több, a szervezet megfosztása a nikotintól általában növeli az édességek iránti vágyat is.

Ne hízzon el a dohányzásról

Egyes felmérések szerint a dohányosok rendszerint kalóriadúsan étkeznek, jobban növelik koleszterinszintjüket, több sót, alkoholt fogyasztanak, mint mások. Viszont általában kevesebb telítetlen zsír, rostos anyag, C- és E-vitamin valamint béta-karotin jut be a szervezetükbe. Ez pontosan a fordítottja annak a folyamatnak, ami kívánatos lenne jó egészségi állapotuk fenntartása szempontjából.

Ezért egyik fontos követelmény, hogy a volt dohányosoknak fel kell hagyniuk rossz táplálkozási szokásaikkal, káros reflexeikkel.

A tudományos adatok szerint a férfiak átlagosan 2,8 kg-ot a nők átlagban 3,8 kg-ot hízik.

Csökkentsük hogyan lehet leszokni a dohányzásról nassolás kísértését! Tisztítsuk meg a konyhaszekrény polcát, az íróasztal fiókját a különböző chipsektől, kekszektől, amerikai mogyorótól és más hizlaló nassolni valótól. Tegyük el a kezünk ügyéből a zsíros sajtdarabkákat, csokoládékockákat, snackeket is, ha rágyújtás helyett utánuk akarnánk nyúlni… Inkább készítsünk magunk elé felaprózott zöldséget, gyümölcsöt. Főzzünk fűszeresebben, mint eddig!

Kiváló módja annak, hogy könnyű, finom ételekkel táplálkozzunk, és ne vágyjunk a hizlaló, esetleg kevésbé ízletes fogásokból nagyobb mennyiségre.

  1. Mennyit hízik, aki leszokik a dohányzásról?
  2. Leszokni a dohányzásról és hízni.
  3. Cigi: így nem hízunk el leszokás után! - HáziPatika - A dohányzásról való leszokás hogyan ne hízzon

Ezért fegyverkezzünk fel sokféle fűszerrel, és ízesítsük ételeinket kedvünk szerint. Használhatunk zöldfűszereket petrezselymet, kaprot stb.

Hogyan kell leszokni a dohányzásról, hogy ne hízzon el. Sasha és hogyan hagyta abba a dohányzást

Szerezzünk be nikotinpótlókat! Ezek a készítmények tapaszok, rágógumik stb.

Így szokj le a dohányzásról - 1. rész (gyógyszerek nélkül)

Az eredmény: jobban elviseljük a cigaretta hiányát, nem rágcsálunk annyit a dohányzás helyett, így kisebb lesz a súlyfelesleg. Fotó: rf.

Leszoktam a dohányzásról, meg fogok hízni?

Mozogjunk többet! Tartozzék közéjük a több testmozgás, válasszunk egy hogyan lehet leszokni a dohányzásról tetsző sportágat, vagy próbáljunk ki többfélét. Egy kellemes testedzés során több energiát fogyasztunk, nagyobb mennyiségű kalóriát éget el a szervezetünk a hízás egyik ellenszereként. Hogyan lehet leszokni a dohányzásról endorfin hormon szabadul fel szervezetünkben, amitől szintén javul a közérzetünk. Igyunk sok ásványvizet, teát!

Nem fogok leszokni a dohányzásról, jövő vagyok beszúrja a dohányzást

Egy bevált módszer: ahányszor csak rá akarnánk gyújtani, igyunk egy pohár ásványvizet vagy egy csésze teát segít feledtetni a vágyat. Ami pedig a kávét illeti, ne igyunk belőle két csészénél többet naponta.

Ha eddig több kávét fogyasztottunk, helyettesítsük azt zöld teával, mert annak az íze után kevésbé kívánjuk a cigarettát. Kerüljük a kalóriadús, alkoholos italokat, hiszen azok mellé — korábbi szokás alapján — még jobban kívánjuk a cigarettát.

Gyakrabban készítsünk magunknak salátát!

Szeretnék leszokni a dohányzásról és hízni. További ajánlott fórumok:

A kevéssé kalóriadús zöldségek-gyümölcsök antioxidánsokat juttatnak a szervezetbe, melyekre a volt dohányosoknak nagy szükségük van. Nem magas cukortartalmú gyümölcs is mindenképp szerepeljen a reggeli és az uzsonna összeállításában, a zöldség pedig ne maradjon ki az ebédre és vacsorára tervezett menüből. Jó ötlet a citromlével és egy kis olívaolajjal ízesített nyers zöldsaláta, így egy adag C-vitamin és antioxidáns beviteléről gondoskodunk egyidejűleg — fogyasszunk belőle uzsonnára is!

Étkezzünk több részletben!

Leszokni a dohányzásról, és nem szabad hízni, Tévhitek a dohányzásról való leszokással kapcsolatban

Mint fentebb már szó volt róla, el kell vetnünk azt az elképzelést, hogy rágyújtás helyett majd rágcsálni fogunk valamit, így könnyebben kibírjuk cigaretta nélkül. Az étkezések elaprózása segít betartani egy bizonyos táplálkozási ritmust és kontrollálni a kalóriabevitelt.

Forrás: Galenus.

Fontos információk